maandag 2 februari 2009

stilte voor de storm

met het doornemen van het archief ben ik nog het een en ander tegen gekomen wat ik leuk vond. Dus volgt hier in een willekeurige volgorde van zowel plaats als tijd een verzameling scans. Dankzij veel studie stress heeft de fotografie even op een laag pitje gestaan, maar nu mijn stage begint, ik vakken met praktijk erbij ga volgen en binnenkort naar de Dominicaanse Republiek ga zal het waarschijnlijk heel wat drukker worden op mijn blog.
Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Vince,
    Zie ik mezelf daar toch zomaar opeens in de file staan in Oekraine..! Dat was ook mooi zeg. Ben benieuwd welke avonturen we nu weer allemaal gaan beleven op de Dominicaanse Republiek en Haiti, niet te vergeten. Stop die Vodou dolls maar vast in je rugzak! En heb je al eens van Vodou-Rock gehoord? Schijnt het nu helemaal te zijn daar. Maar blijf voorlopig maar mooie foto's maken in NL, want NL is ook mooi, en Arnhem, en jij natuurlijk ook.
    X!

    BeantwoordenVerwijderen