maandag 14 juni 2010

het waait binnen en de nu al zoete herinneringen

de robot stop motion:



Omdat ik zo druk bezig was met foto's heb ik pas op de laatste dag even de tijd genomen om wat foto's te maken van het alledaagse tijdens deze week.

Mijn "keet" voor het visualiseren van een sociaal netwerk
Photobucket


Photobucket


Photobucket

Ik had een vol geschoten rolletje op waterloo plein gevonden. het was een foto shoot met enkel deze jongen erop. Willem, Dennis en Eva hebben er een stukje bij geschreven. Dit is van Eva.
Photobucket

nog meer keet
Photobucket

eva
Photobucket


Photobucket

Dennis
Photobucket


Photobucket

Bert in zijn ergonomische werkhouding
Photobucket

Bundeling van collumns van Dennis, kaft ontwerp door Yuri
Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Het winkeltje door Bert
Photobucket


Photobucket

Bert is klein maar maakt grootse dingen
Photobucket


Photobucket


Photobucket

Mijn keet van de binnenkant, iedere lijn geeft de 24uur foto's van een verschillend persoon aan.
Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Veel meer teksten, tekeningen filmpjes zijn te vinden op waarhetwaait.wordpress.com

3 opmerkingen:

  1. Je keet is mooi geworden, Vincent! :) Kei tof dat die bolletjes wol eronder op een hoopje liggen. Jammer dat ik hem niet meer in actie heb kunnen zien! Ik was de rest van de week iedere avond druk. Heb je hem nog ergens anders tentoongesteld? Groets!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. misschien ga ik hem thuis weer opbouwen....maar hij is niet helemaal heelhuids aangekomen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was inderdaad een toffe keet. Afgezien van dat kraaklogo, waar je mij zo mooi mee hebt afgebeeld. ;) Nee hoor, krakers aan de macht! Vond het tof dat je er zoveel bij was. We moeten wel nog een biertje gaan drinken voordat je naar Leipzig vertrekt.

    BeantwoordenVerwijderen