woensdag 23 januari 2008

Oud Portfolio

portfolio


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting

Als laatste een serie van vier foto's onder het thema "zwart".
Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


7 opmerkingen:

  1. Vette shizzl. Die kartonfoto ziet er idd erg cool uit. Als je'm terug hebt wil ik'm een keer inzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee die vince, nu kan ik niet achterblijven he.. die html-tags zitten er nog niet helemaal in bij mij, maar dat gaat vast goedkomen. ik zal de boomschilderingen in de gaten houden als ik straks weer eens verdwaald ben, zo zonder jouw natuurlijke kompas bij me.. die van mij is lang niet zo goed, en ook een stuk minder leuk (jouw hoesje is leuker). wat zijn trouwens de breedtegraden van het midden van het Titicacameer? alvast voor de zekerheid..

    kus kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet je nog dat ik zei dat WP zo weinig ruimte had? De dag nadat ik deze website van jou zag, hebben ze het ge-upgrade van 50 MB naar 3 GB. Bitches zijn het. Nou ja, ik ben er wel blij mee, maar als ik dat geweten had, had ik je natuurlijk anderszins geïnformeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, die eerste foto is echt cool! Vette constructie heb je daar gemaakt. Ben benieuwd wat ze over je portfolio zullen zeggen, hou me op de hoogte!
    En gast... zit je al in Zuid Amerika? Nu al? Damn! Ik hou het hier zeker in de gaten, ben benieuwd wat je/jullie allemaal gaat/n doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hola chico,
    muchos besos de Buenos Aires.. Wat ben je toch ver weg.. Zet hem op zondag!!
    Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 02-03-2008







    Lieve Vincent,

    Eindelijk ga je een lang gekoesterde droom waarmaken. Ik hoop voor je dat de werkelijkheid je meest mooie droom ver overstijgt.

    In gedachten zal ik je reis meemaken. Ik weet zeker dat ik ga genieten van je reisverhalen. Je ontmoeting met andere culturen en mensen gaat je beslist een rijkdom aan ervaringen opleveren, waar ik op voorhand al jaloers op ben.

    Ben en blijf op deze (zoek)tocht jezelf, dan word je bij wie of wat dan ook met open armen ontvangen. De mensen die je ontmoet zullen in jou een vriend herkennen en je deelgenoot maken van hun wereld, hun zijn, hun denken en hun dromen.

    Als je weer terug bent heb je een gedeelte van de wereld verzameld waarmee je jezelf een nog prachtiger mens en wereldburger maakt.

    Lieve Vincent geniet met volle teugen, heb geweldige ontdekkingen, overwin opstakels en kom met een rijk gevulde rugzak levenswijsheid gezond weer thuis.

    Heel veel liefs Yvonne.



    Querido hijo y trotamundos,

    Bien viaje y protegido retorno!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Vince,
    Zijn wij mooi op tijd, werkt t weer weer niet mee! Een uur te laat vertrokken in Amsterdam en uiteindelijk een half uur vertraging in Frankfurt. Hopelijk werkt t weer onderweg weer mee en zorgt Taca Intl er voor dat je toch op de aangegeven tijd in Lima arriveert. Anyway, happy landing en tot schrijfs.
    Lieve groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen